Створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності закладу мають бути пріоритетами для керівника та педагогічного колективу кожного дитсадка. У листі Міністерства освіти і науки України керівникам департаментів освіти обласних та Київської міської державних адміністрацій йдеться про те, як якісно організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році, зокрема в умовах пандемії.
З-поміж інших питань, про які йдеться в листі – впровадження Базового компонента дошкільної освіти, харчування дошкільнят, штатні нормативи, підвищення кваліфікації, державний нагляд, створення безбар’єрного простору та організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, протидія та профілактика булінгу в закладі дошкільної освіти тощо. Читайте всі роз’яснення від Міністерства освіти і науки України
Міністерство охорони здоров’я затвердило нові протиепідемічні заходи в закладах дошкільної освіти. Відповідну постанову МОЗ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України.
Документом внесено зміни до низки протиепідемічних заходів. Зокрема, температуру в дітей перевірятимуть лише при вході до закладу (раніше температурний скринінг мали проводити кожні 4 години і записувати показники в журнал). Після виявлення в дитини симптомів COVID-19 у кімнаті, де вона перебувала, необхідно провести провітрювання поза розкладом та дезінфекцію висококонтактних поверхонь. Також дозволено використовувати багаторазові (тканинні) рушники та килими з довгим ворсом (раніше це було заборонено).
file:///C:/Users/Logoped/Downloads/61275606b89b5610133628.pdf
З 19.04. по 23.04.2021 року у нашому закладі був проведений Тижень знань з безпеки життєдіяльності дитини.
23.03.2021 року були проведені презентації-звіти педагогів, які атестуються: вихователь Мукосієнко О.М. та музичний керівник Шевчук Н.А. Творчі звіти педагогів були проведені успішно.
«Освіта для сталого розвитку – поетапний гармонійний та збалансований розвиток всебічно-освіченої соціально активної особистості»
Нагальною потребою XXI століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Науково-технічний прогрес, нові технології самі по собі не здатні подолати загрози, що постали перед людством. Потрібна нова філософія, нові моральні орієнтири – зобов’язання кожної людини і людства в цілому. Загалом ідеться про систему цінностей, складову культурного світобачення кожної людини і суспільства в цілому, яка не залежала б від економічних сплесків чи занепадів, зміни політичної влади, у якій би захист і збереження природи, турбота про людину, її життя і дотримання її прав вважалися такими ж важливими, як і саме життя. Саме на таких засадах сформувалося поняття сталий розвиток.
Сталий розвиток – стабільний спрямований, збалансований розвиток економічної та соціальної сфер при раціональному використанні екологічних ресурсів.
Сталий розвиток охоплює три сфери суспільного життя: екологічну, економічну і соціальну, у кожній з яких визначальними є певні чинники.
Детальніше:ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ (консультація для педагогів)
Базовий компонент дошкільної освіти, що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено 12 січня 2021 року.
Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України. Нова редакція документа дозволить продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти.
«Дошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем у системі освіти – стартовою платформою особистісного розвитку дитини. Затверджений стандарт забезпечить підвищення якості дошкільної освіти в Україні та приведення її до відповідності міжнародним стандартам.
Детальніше: НОВИЙ БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Діяльність дошкільного підрозділу опорного закладу «Шпанівський ліцей» у 2020-2021 навчальному році спрямована на дотримання інструктивно-методичних рекомендацій https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-diyalnosti-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci
Основні структурні компоненти місячного перспективного плану освітньої роботи з дошкільниками
План роботи (перспективний, календарний) є обов'язковою документацією вихователів ЗДО.
Календарному плануванню освітньої роботи з дошкільниками передує перспективне на кожен місяць.
Основними структурними компонентами перспективного плану освітньої діяльності є:
1. Тематика інтегрованих освітніх блоків на місяць та теми днів.
2. По 2 комплекси ранкової гімнастики та гімнастики пробудження після сну.
3. Загартовувальні процедури.