Версія для слабозорих

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Open menu

Меню

Open menu

Посилання

 

gerb12

header logo

ukc

 

НАШ QR-кодqrcode

Вхід на сайт

23.03.2021 року були проведені презентації-звіти педагогів, які атестуються: вихователь Мукосієнко О.М. та музичний керівник Шевчук Н.А. Творчі звіти педагогів були проведені успішно.

2
 1jpg3


«Освіта для сталого розвитку – поетапний гармонійний та збалансований розвиток                                                                   всебічно-освіченої соціально активної особистості»
Нагальною потребою XXI століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Науково-технічний прогрес, нові технології самі по собі не здатні подолати загрози, що постали перед людством. Потрібна нова філософія, нові моральні орієнтири – зобов’язання кожної людини і людства в цілому. Загалом ідеться про систему цінностей, складову культурного світобачення кожної людини і суспільства в цілому, яка не залежала б від економічних сплесків чи занепадів, зміни політичної влади, у якій би захист і збереження природи, турбота про людину, її життя і дотримання її прав вважалися такими ж важливими, як і саме життя. Саме на таких засадах сформувалося поняття сталий розвиток.
Сталий розвиток – стабільний спрямований, збалансований розвиток економічної та соціальної сфер при раціональному використанні екологічних ресурсів.05088658
Сталий розвиток охоплює три сфери суспільного життя: екологічну, економічну і соціальну, у кожній з яких визначальними є певні чинники.

Детальніше:ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ (консультація для педагогів)

Базовий компонент дошкільної освіти, що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено 12 січня 2021 року.

БКДО Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України. Нова редакція документа дозволить продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти.

«Дошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем у системі освіти – стартовою платформою особистісного розвитку дитини. Затверджений стандарт забезпечить підвищення якості дошкільної освіти в Україні та приведення її до відповідності міжнародним стандартам.

Детальніше: НОВИЙ БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Діяльність дошкільного підрозділу опорного закладу «Шпанівський ліцей» у 2020-2021 навчальному році спрямована на дотримання інструктивно-методичних рекомендацій https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-diyalnosti-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci

Основні структурні компоненти місячного перспективного плану освітньої роботи з дошкільниками

План роботи (перспективний, календарний) є обов'язковою документацією вихователів ЗДО.

Календарному плануванню освітньої роботи з дошкільниками передує перспективне на кожен місяць.
Основними структурними компонентами перспективного плану освітньої діяльності є:
1. Тематика інтегрованих освітніх блоків на місяць та теми днів.
2. По 2 комплекси ранкової гімнастики та гімнастики пробудження після сну.
3. Загартовувальні процедури.

Детальніше:Методична скарбничка для вихователя

Copyright © 2021 ОЗ "Шпанівський ліцей" Rights Reserved.