Версія для слабозорих

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Open menu

Меню

Open menu

Посилання

 

gerb12

header logo

ukc

 

НАШ QR-кодqrcode

Вхід на сайт

Ви коли-небудь намагалися переконати свою трирічну дочку, що не можна п'ять днів поспіль ходити у дитячий садок у костюмі принцеси? Або, може, ви відчували сором, коли дитина влаштовує істерику в супермаркеті? З такими ситуаціями стикаються багато батьків у перші роки життя дитини. І виховання дитини у такий період – непросте завдання.1 3 i

2–4 роки життя дитини – непростий час для батьків. Саме у цьому віці діти стають більш самостійними і починають проявляти себе як особистість. Проте здатність спілкуватися з оточуючими та міркувати у них поки що обмежена.

Детальніше:Сім секретів виховання дітей ясельного віку

1. Чарівне слово

Навчіть дитину деяких "чарівних слів" - "дякую", "будь ласка", "вибачте". І коли б дитина не говорила їх, намагайтеся швидко і ввічливо виконувати всі її прохання (в міру можливостей).

2. Чай у двох.

Детальніше:«33 СПОСОБИ ЯК ВИХОВАТИ ХОРОШУ ДИТИНУ»

Діти із заниженою самооцінкою ростуть невпевненими в собі, стривоженими, замкненими, прихованими. Такі діти погано почуваються в колективі, завжди задовольняються другорядними ролями. На заняттях такі діти зазвичай тихі і пасивні.

Занижена самооцінка формується, як правило, у тих родинах, де до дитини пред'являють непомірні вимоги, де її ініціатива постійно обмежується, її осаджують на кожному кроці, суворо караючи за найменшу провину: замикають у порожній кімнаті, всаджують на дві години на стілець і не дозволяють рухатися, а частіше безперервно лають, фіксуючи увагу виключно на її недоліках та вадах.

Детальніше:«Як запобігти формуванню заниженої самооцінки дитини?»

 

Ви коли-небудь замислювалися над тим, чи немає у вашої дитини роздвоєння особистості? У дитячому садку дитина може прибирати за собою іграшки, самостійно взуватися і сідати на горщик. Разом з тим вдома вона завжди починає хникати, коли ви просите її прибрати речі, вимагає, щоб ви йшли з нею в туалет і годували з ложечки.1 three focused children are playing on the f45 i

Причина такої поведінки проста: дитина перевіряє ваші кордони. Вона вірить, що ви будете любити її, незважаючи ні на що. І це правда. Однак це не означає, що ви не можете використовувати стратегії вихователів, щоб дитина вела себе добре вдома.

У статті ми розглянемо поради вихователів дитячих садків. Читайте і беріть на замітку.

Детальніше:20 порад батькам від вихователів дитсадків

В зв’язку із збільшенням кількості автомобілів на дорогах та зростанням інтенсивності вуличного руху необхідно в закладі дошкільної освіти передбачити комплекс самих різноманітних заходів з формування у дітей навичок правильної поведінки на вулиці. Знайомити з цими правилами, дотримання яких стане обов’язковим законом для кожного, необхідно починати з раннього віку, оскільки знання, одержанні в дитинстві, найбільш міцні, а правила засвоєні в ці роки, в майбутньому стають нормою поведінки, а їх дотримання – потребою людини.

     Батьки повинні самі суворо дотримуватися правил дорожнього руху, подаючи цим самим добрий приклад своїм дітям. Тільки в тісному зв’язку з сім’єю ЗДО може виховати міцні навички культурної поведінки дітей на вулиці. Тільки тоді звичка правильно ходити по вулиці стане нормою поведінки для дітей.

 

Детальніше:"Дисципліна дорослих на вулиці - запорука безпеки дитини" 

Експерти Українського інституту розвитку освіти разом з ЮНІСЕФ підготували збірку ігор, що стане в пригоді батькам і педагогам при роботі з підлітками та дітьми молодшого шкільного віку.

«Тихі» ігри допоможуть налагодити спілкування між учасниками та сприятимуть проживанню позитивних емоцій і реакцій. Ігри можна легко адаптувати до різної аудиторії, змінювати образи та теми.

«Тихі» ігри спрямовані на:

«Тихі» вправи можна завантажити за посиланням тихі ігри  

Нагадаємо, за підтримки МОН створено Telegram-канал «Підтримай дитину».

 

 

Особливу увагу слід звертати на педагогіку партнерства. Вона передбачає вміння забезпечити плідну співпрацю з дітьми на засадах взаємної довіри й поваги.фото 1
Партнерська взаємодія є потребою часу, особливо нині, коли зрештою прийшло усвідомлення, що поодинці складно досягти вагомих результатів.

Детальніше:Як розвивати партнерські стосунки між дітьми і  дорослими в умовах ЗДО


Підготовка руки дитини до письма починається задовго до проходу до школи. Це відбувається і тоді, коли маленьке дитинча захватує іграшку, під час різних ігор з пальчиками малюка, масажу кінчиків пальців, ліпки з пластиліну, глини, тіста та багатьох інших вправ, які допоможуть майбутньому учню красиво писати, не відчуваючи втоми та негативних емоцій.
Важливо зразу навчити дитину правильно тримати предмет, яким вона пише або малює. А це, як доводить практика, залишається без належної уваги дорослих. Дитина закріплює неправильну навичку користування письмовим приладдям під час малювання, письма друкованими буквами, штриховки. Іноді батьки говорять: «От піде до школи - вчителька навчить», забуваючи про те, що дитина вдома найчастіше буває з вам сам на сам, а в класі під час уроку в одної вчительки 20-30 дітей. Чи можна зразу охопити зором таку кількість дитячих рук. Навіть, якщо це вдається, одним зауваженням учню обійтися не можна. Адже перевчити набагато складніше, ніж навчити зразу.

Детальніше:«Підготовка руки дитини до письма» (консультація для батьків)

Контакт батько-немовля і мати-немовля дуже відрізняються один від одного. Матері частіше вдаються до допомоги в спілкуванні з немовлям; батькам до душі користуватися своїми частинами тіла: руки - як перекладина, коліна - як "машинка".
Ця відмінність залишається в період усього раннього дитинства. Батьки завжди повинні давати більше свободи для особистості дитини, частіше випускати його з поля зору і давати більше повзати і пустує, займатися дослідженням навколишнього світу. Дослідження показують, що діти, чиї батьки беруть активну участь у формуванні особистості дитини, рідше відчувають смуток і обурення при розлуці з близькими, і менше нервують при появі нової людини. І це тільки початок благотворного впливу, який чинить на все подальше життя дитини батько, який бере участь у вихованні дитини. За даними досліджень, у таких дітей рідше спостерігаються спалахи невмотивованої люті, вищий рівень розумового розвитку, вони краще включаються в соціальну взаємодію з іншими людьми, психологічно стійкіші. Малюки пізнають навколишній світ за допомогою прямого тілесного контакту зі своїми батьками. Тому для нього дуже важливо відчувати близькість з батьком, ще однією людиною, крім матері, якій він не байдужий, який теж його любить. Папа може здатися йому зовсім чужою людиною, коли він почне сприймати очима і вухами, не пізнавши його раніше через дотики рук і відчуття його дихання. Насправді це дуже важлива частина в виховання дитини, постарайтеся не пропустити його на початковому етапі.

Детальніше:Консультація для батьків "Роль батька у вихованні дитини"

Copyright © 2024 ОЗ "Шпанівський ліцей" Rights Reserved.