Версія для слабозорих

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

поради

Якщо усне мовлення дитина опанувала ще перед школою, то писемним їй ще належить оволодіти.Чим краще буде розвинене усне мовлення, тим легше буде опанувати читання й письмо.

У багатьох, дітей часто спостерігається нерізко виражене відставання у мовленнєвому розвитку, яке в дошкільному віці зазвичай не привертає до себе особливої уваги батьків, проте в подальшому може перешкоджати якісному навчанню і призвести до появи специфічних помилок, зокрема на уроках української мови.

Детальніше: Поради батькам майбутніх першокласників

zatrimka movnogo rozvitku 2

Розвиток дитини дуже індивідуальний. Не можна порівнювати свою дитину з іншими дітьми.

 Спочатку дитина тільки слухає, накопичує так званий «пасивний словник», запам’ятовує слова і звуки. Пізніше він накопичує і розвиває свій «активний словник»: дитина починає видавати різні звуки, намагається говорити. Все це відбувається десь в 1 рік. У наступні півроку Ваше чадо навряд чи скаже нове слово, адже словниковий запас практично не розширюється.

Детальніше: Затримка мовленнєвого розвитку

zagnedorozvitok

Дошкільний вік має особливо важливе значення для розвитку психіки та формування особистості дитини. У перші три роки свого життя малюк за допомогою дорослого пізнає світ, починає розуміти призначення предметів; у цей час закладається основа майбутніх рис характеру та здібностей дитини, формується ставлення до себе та навколишнього світу, інтенсивно розвивається мовлення.

Детальніше: Загальний недорозвиток мовлення у молодших дошкільнят

movlennya

Серед порушень психофізичного розвитку у дітей дошкільного віку вади мовлення спостерігаються чи  не найчастіше. І це не випадково. Мовлення дуже складна психічна функція. Його нормальний розвиток можливий лише за умови сформованості мислення, уваги, памяті, сприймання (насамперед слухового, зорового), рухової сфери дитини . Будь — яке відхилення у розвитку названих процесів обов’язково позначається на стані мовлення дитини.

Детальніше: Психологічні особливості дітей з порушенням мовлення

vikovi

Перший рік життя.

1-2 міс. Дитина починає спілкування з дорослим. Малюк намагається спілкуватися за допомогою міміки та активних рухів. Посміхається при спілкуванні з дорослим. Виникає “комплекс пожвавлення”. З 3-4 міс. повертається на голос дорослго. З 3-6 міс. з’являється гуління, яке відрізняється від початкового різноманітністю звуків. Подовжуються ланцюжки звуків та з’являються сполучення губних звуків з голосними (па, ба, ма). Відбувається перехід до наступного етапу – лепету, який є дуже важливим в розвитку малюка. В період лепету (6-8 міс.) окремі артикуляції поєднуються в певній послідовності.

Детальніше: Вікові характеристики мовленнєвого розвитку

Календар

Липень 2020
Пн В Ср Ч Пт Сб Н
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Погода

Погода

Copyright © 2020 ОЗ "Шпанівський ліцей" Rights Reserved.