Версія для слабозорих

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Open menu

Меню

Open menu

Посилання

 

gerb12

header logo

ukc

 

НАШ QR-кодqrcode

Вхід на сайт

sdfsdf

14 жовтня українці святкують одразу чотири свята: свято Покрови Божої Матері, День українського козацтва, День створення Української повстанської армії та День захисника України. Це свято є особливо важливим, адже сьогодні українські воїни, ризикуючи своїм життям, відстоюють незалежність та суверенітет України у війні з російським агресором, аби ми жили в мирі і безпеці.
Миру і незламної волі усім захисникам України!

74383976 2382189202034878 4507070454866903040 n
Основною метою сучасного виховання в навчальному закладі є всебічний та гармонійний розвиток особистості. Це означає, що людина має бути розвинута в усіх аспектах, які визначають зміст виховання. Завдання виховання реалізують у процесі навчання і у виховній роботі з учнями в позаурочний час в ліцеї та поза його межами. Тому в ОЗ "Шпанівський ліцей" проводиться система виховних заходів, спрямованих на формування гармонійної особистості.
Саме тому, в рамках тижня історії, в нашому закладі відбулася відкрита виховна година у 6-Б класі на тему: "Ми - козаки, ми - України діти". Мета заходу: розширити знання учнів про життя запорізького козацтва, виховати повагу до героїчного минулого наших предків, зміцнити любов до рідного краю.

Детальніше:"Знання без виховання - меч в руках божевільного". (В. О. Сухомлинський )

44521392 2141804106073390 1356377738960699392 o

19 жовтня 2018 року у 4-А класі відбувся відкритий виховний захід "Козацькому роду нема переводу", присвячений Дню козацтва.
Свято проходило у формі змагань між двома командами юних козаків. Упродовж розваги діти продемонстрували свою кмітливість, дотепність, креативність в багатьох конкурсах. Вони розгадували різноманітні загадки, ребуси, кросворди, співали.
Перемогла, як завжди, дружба. Учні довели, що вони гідні нащадки козацького роду.

Детальніше:"Козацькому роду нема переводу"

Copyright © 2024 ОЗ "Шпанівський ліцей" Rights Reserved.