Версія для слабозорих

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Open menu

Меню

Open menu

Посилання

 

gerb12

header logo

ukc

 

НАШ QR-кодqrcode

Вхід на сайт

Щоб дитина стала людиною, батьки повинні стати опорою та гарантом її гармонійного особистого становлення. Перед батьками постають питання: «як виховувати?», «як привчити дитину до дисциплінованості?», «чи треба карати за провину?». На жаль, іноді батьки забувають або не усвідомлюють межі між дисципліною та тим, що зветься «домашнім насильством».

 Отже, перш ніж карати дитину «за щось», «для чогось», розумійте: не можна примусити дитину щось зрозуміти – треба підвести її до розуміння того, як слід робити. Правильно виховати можна лише  в любові,  з відчуттям поваги до себе як Людини. Насилля породжує насилля. Покарання призводить до покарання. Це прояви жорстокого ставлення до дитини.

Детальніше:Сім’я – це простір без насилля

Сім’я є незамінним, глибоко специфічним соціальним інститутом розвитку особистості. Протягом усього життя родина є найважливішим компонентом мікросередовища, а для дитини, особливо в перші роки її життя, вплив сім’ї домінує над усіма іншими впливами, значною мірою визначаючи її життєвий шлях у майбутньому. Саме в сім’ї закладаються основи ціннісно-мотиваційної сфери особистості, формується її характер.

Вплив сім’ї на розвиток особистості залежить від її складу, морально-психологічного клімату, соціальної орієнтації, загальної та педагогічної культури батьків, часу і характеру спілкування кожного з них з дитиною, єдності чи суперечливості вимог до неї, кола сімейних інтересів тощо. Особливе значення для розвитку особистості дитини мають наступні умови:

Детальніше:«Батьки і діти: як нам зрозуміти один одного. Мікроклімат та взаємостосунки в сім’ї»

Жорстоке поводження з дітьми, нехтування їхніми інтересами не лише завдає шкоди їх фізичному здоров'ю, але й тягне за собою важкі психічні та соціальні наслідки. У більшості дітей-жертв насильства з'являються серйозні відхилення в

психічному, фізичному розвитку, в емоційній сфері.

    У правовій базі України визначення насильства, яке є складовою жорстокого поводження з дітьми, представлене Законом України №2789-ІІІ "Про попередження насильства в родині" від 15.11.2001 р. У статті 1 "Визначення термінів" визначено види насильств:

  • психологічне насильство– насильство, пов’язане з дією одного члена родини на психіку іншого шляхом словесних образ або погроз, переслідування, залякування, якими спеціально створюється емоційна невпевненість, нездатність захистити себе й може заподіюватися або заподіюється шкода психічному здоров’ю;
  • економічне насильство– навмисне позбавлення одним членом родини іншого житла, їжі, одягу й іншого майна або засобу, на які постраждалий має передбачене законом право, що може призвести до його смерті, викликати порушення фізичного чи психічного здоров’я.

Детальніше:Попередження насильства, жорстокості в сім’ї та в дитячому колективі

Права та обов’язки учасників освітнього процесу базуються на чинному законодавстві України.

1. Загальні правила поведінки

1.1. Школа-територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, вибухових або вогненебезпечних предметів та речовин;  спиртних напоїв,  наркотичних речовин, сигарет (електронних-також); шокерів, газових балончиків, петард та інших небезпечних предметів.

1.2.Учні поводяться ввічливо,  проявляють повагу до старших, піклуються про молодших школярів, висловлюють свої погляди, не зачіпаючи та поважаючи гідність і почуття інших людей.

1.3. Учні серйозно ставляться до навчання, приносять необхідні навчальні приладдя, приходять до школи з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.

1.4.Учні бережуть шкільне майно,  дбають про чистоту та порядок на території школи.

1.5.В міжособистісних стосунках учні не допускають булінг (цькування), не проявляють протиправну  поведінку (насильницьку).

1.6. Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у школі та за її межами.

1.7. Під час занять йти зі школи та її території учням можна лише з дозволу вчителів або медичної сестри (попередньо узгодивши з батьками).

1.8.Учні  знають і дотримуються правил техніки безпеки як під час уроків так і під час перерв.

Детальніше:ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

«Діти повинні виховуватися не для сьогодні, а для майбутнього, можливо,
кращого стану роду людського». (Е. Кант)
«Дитина — дзеркало сім'ї: як у краплі води відбивається сонце — так у
дітях відбивається моральна чистота матері й батька. Завдання школи  та
батьків — дати кожній дитині щастя». (В. О. Сухомлинський).
24 лютого 2022 року — дата, яка стала точкою відліку нової реальності для
України. Війна кардинально змінила наші життя, змусивши по-іншому
розставляти пріоритети.
Страшні реалії повномасштабної війни вплинули на кожного з нас. Смерть
близьких, руйнування рідної домівки, окупація українських територій,
бомбардування та обстріли, — все це виснажує внутрішні ресурси людини,
руйнує її психіку.

Детальніше:Особливості співпраці вчителя та батьків учнів під час освітнього процесу в умовах війни

Підлітковий вік — вік становлення. Підліток ще погано знає навколишній світ, самого себе. Він поспішає жити, увійти у світ дорослих людей, все хоче попробувати, про все скласти власну думку. Якщо ж до цього додати чимало нових проблем, перші розчарування, драми, то можна зрозуміти, чому саме підліток такий схильний до шкідливих звичок. Результати обслідувань школярів, які мають шкідливі звички, дозволили скласти так званий рейтинг причин, що, на думку самих підлітків, відіграли найважливішу роль у прийнятті ними згубного рішення.

1) Бажання походити на своїх друзів, знайомих, відповідати своїй групі однолітків.

2) Бажання відчути нові приємні відчуття, про які так багато розповідають освічені знайомі.

3) Цікавість, прагнення випробувати себе у новій, майже екстремальній ситуації.

4) Вплив авторитетної для підлітка людини.

5) Прагнення демонстративного протесту.

Детальніше:«Запобігання шкідливим звичкам та роль батьків у розвитку стійкої потреби дітей до здорового...

Є сім чудес на світі,

А восьме чудо – діти.

         Родина, сім’я – це найдорожче для кожної людини. «З родини йде життя людини», - говорить народна мудрість. Тут людина робить свої найперші кроки, звідси вона виходить у широкий світ. У сім’ї вона навчається любові і добра, у сім’ї вона вчиться шанувати свій рід, свою землю, берегти пам’ять свого роду.

         Великий український педагог К.Д.Ушинський писав: «Важко виразити словами те особливе, світле щось, що народжується в нашій душі, коли ми згадуємо тепло рідного сімейного гнізда. До глибокої старості залишаються в нас якісь сердечні зв’язки з тією родиною, з якої ми вийшли».

        

Мати і батько – найрідніші, найближчі кожному із нас люди. Від них ми одержуємо життя. Батьки вчать нас людських правил, оживляють наш розум, вкладають в наші уста добрі слова. І перше слово, яке вимовляє дитина, - це слово «мама». Це вона нас породила, вигодувала,виплекала і все життя супроводжує і окрилює своєю турботою і ласкою.

     Пройдуть роки... Мов лелеки у вирій, розлетяться від отчого порога діти. Та щасливої, погожої днини вас, мов чайка чаєнят, матуся збере до рідної домівки. І защебече, заговорить мамина пісня у ваших серцях. Озветься вона червоною калиною в лузі, стрункою тополею в полі, кучерявою вербою над водою, білокорою берізкою, солов’їною мовою, пахучістю трав.

Детальніше:«Щаслива сім'я. Яка вона? Здоровий сімейний мікроклімат» 

1. Загальна характеристика ситуації та особливостей розвитку підлітків

      Підлітковий вік пов'язаний з перебудовою всього організму дитини, зумовленою насамперед статевим дозріванням. Активізація діяльності статевих та інших залоз внутрішньої секреції спричинює інтенсивний фізичний і фізіологічний розвиток.

Бурхливий ріст і перебудова організму у цьому віці спричинюють стрімке підвищення інтересу дитини до своєї зовнішності. Формується новий образ свого фізичного "Я". Через його гіпертрофоване значення підлітки дуже болісно переживають недоліки (справжні й придумані) своєї зовнішності. Непропорційний розвиток окремих частин тіла, скутість рухів, неправильність рис обличчя, шкіра, яка втрачає дитячу ніжність, надмірна вага або худорлявість дратують, а нерідко спричинюють переживання почуття власної неповноцінності, зумовлюючи замкнутість, а то й неврози.

Основний зміст та специфіку всіх сторін розвитку (фізичного, розумового, морального, соціального та ін.) у підлітковому віці визначає перехід від дитинства до дорослості. У всіх напрямках відбувається становлення якісних новоутворень внаслідок перебудови організму, трансформації інформації взаємин з дорослими та однолітками, освоєння нових способів соціальної взаємодії, змісту морально-етичних норм, розвитку самосвідомості, інтересів, пізнавальної та учбової діяльності.

Детальніше:«Підліток. Його  емоції та почуття. Особливості формування темпераменту, волі, характеру в...

Тема нашого сьогоднішнього зібрання - «Відповідальність, самооцінка, самоконтроль». Це ті якості характеру особистості, які допомагають забезпечити успішність як в повсякденній діяльності (вдома, у школі), так і у взаєминах з оточуючими. Я думаю, немає серед нас таких батьків, хто хоча б раз не стикався з проявом безвідповідальності дитини. Безневинне «Я забув» з часом переростає у відверте «Я не зробив, тому що не вважаю за потрібним це робити». Проблема в тому, що подібне ставлення до своїх вчинків стає в сучасному суспільстві нормою. Проблема юнацтва полягає в тому, що більшість з юнок і юнаків не можуть тримати свої слова, і занадто легковажно ставляться до даних іншим обіцянкам. Учні дуже легко дають обіцянки, заздалегідь знаючи, що його не виконають. Подібна поведінка входить у молоді в звичку. Надалі ця необов'язковість може призвести до серйозних проблем і не тільки в школі, але і в житті.

І цій необов'язковості є конкретна назва - інфантилізм.

Детальніше:Відповідальність, самооцінка, самоконтроль. Як її у собі розвинути?

Copyright © 2024 ОЗ "Шпанівський ліцей" Rights Reserved.